"Na ziemi nie ma końca - jest tylko praca tworzenia" Antoine de Saint-Exupery


niedziela, 4 marca 2012

karteczki na wyzwania

Dzisiaj dwie karteczki na wyzwania:
Pierwsza z nutą folkloru do Scrapgangsterek. Moja karteczak zrobiona jest z góralskiej tkaniny, wykrojnika przypominającego podhalański haft i wstążki, która jest nieodzownym elementem stroju ludowego.


Druga do Art-Piaskownicy na Cardlift - gościnna edycja Fairy Di . Tym razem skusiłam się na cardlift, bo kartka mnie zauroczyła. Moja wersja jest pastelowa. Wianuszek powstał z drutu owiniętego kawałkami tiulu i przeźroczystej tkaniny w groszki. Dodałam zielone różyczki, drucik z koralikami, motylki i stempelki.




5 komentarzy:

  1. Piękne prace! A połączenie bladego różu z "żabkową" zielenią - extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Tak słodka a zarazem delikatna wyszła mi ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki:)
    szczególnie z sentymentrm patrzę na tą z wyzwania scrapgangu, bo jedna z moich ulubionych chust ma niemal identyczną kolorystykę i bardzo podobny motyw.

    dzięki za udział w zabawie scrapgangu

    rysa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Rysa:)Pozdrawiam z Podhala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem Rysy, Twoja karteczka jest cudna!! :) :*

    OdpowiedzUsuń